top of page

כללי הזהב של הסטודיו למשחק

אלה כללי הזהב שהצבנו לעצמנו בסטודיו למשחק:

* כשרון, הסטודיו למשחק היה חייב לפתח שיטה של גילוי ופיתוח כשרון משחק שתתאים לכל תלמיד גם לזה שאין לו נסיון מוקדם על במה או בקולנוע . וזאת עשינו, הטכניקה בידינו.

* השתפרות, הסטודיו למשחק חייב לדאוג שהתלמיד ישתפר בכל שעור .

* חיוך, זה יחשב לכשלון בסטודיו למשחק באם התלמיד יסבול בשעורים, מאד חשוב לנו שהתלמיד יסיים כל

שעור משחק או פיתוח קול, עם חיוך על הפנים. * שחרור, הסטודיו למשחק חייב לספק לתלמיד שיטה מדויקת שתעזור לו להיפתח ולהשתחרר במהירות גם בכיתה וגם על במה.

* דמויות, בית הספר למשחק חייב לספק כלים ושיטה כיצד להיכנס לכל דמות ולכל מצב בקלות.

* במה, כבית ספר למשחק אנו מתחייבים לדאוג שהתלמיד ישלוט היטב באימפרו ובכל סוגי הטקסטים.

* רגשות, הסטודיו למשחק חייב ללמד את השיטה כיצד לחוות ולבטא כל רגש בכיתה, על במה ומול מצלמה.

* תקשורת, הסטודיו למשחק חייב לספק את הכלים לתלמיד כיצד להגיע לכל קהל בתיאטרון ובקולנוע.

* אומנות, הסטודיו למשחק חייב לפתח את התלמיד כאומן עם אמירה לקהל ולא רק כשחקן טכני מבצע. * טבעיות, הסטודיו למשחק חייב ללמד את השיטה כיצד ’להיות שם’ בנוחות ולשחק בטבעיות רבה כל כך עד שזה יראה "יותר אמיתי מהחיים" ובכך יתאים גם למשחק מול מצלמה. * אוירה חיובית. אסור בבתי ספר למשחק לפגוע בתלמיד. בשום דרך: לא להשפיל, לזלזל או להפחית בערכו - לא כשחקן, לא כאומן ולא כאדם. הסטודיו למשחק מתחייב לדאוג לסביבה בטוחה. * עתיד. הסטודיו למשחק פותח חלון הזדמנויות לבוגרים. בוגרי הסטודיו הקימו את להקת התיאטרון ’בימת השחקנים’ כדי לתת במה לבוגרים לפני למעלה מעשור באמצע שנות ה90. כיום ב- 2015, ’בימת השחקנים’ מעלה על בימות התיאטרון הצגות באורך מלא, ביניהן :הדרמה ’המשוגע בעל כורחו’, "שלוש נשים גבוהות" מאת אדוארד אולבי, "צרה טובה" מאת איליין מרפי, ו"חליל הקסם" מאת מוצארט, בעיבוד מודרני לילדים - יש עתיד.

פוסטים מומלצים
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
שמרו על קשר
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page