כללי הזהב של הסטודיו למשחק

November 12, 2015

 אלה כללי הזהב שהצבנו לעצמנו בסטודיו למשחק:

 

* כשרון, הסטודיו למשחק היה חייב לפתח שיטה של גילוי ופיתוח כשרון משחק שתתאים לכל תלמיד גם לזה שאין לו נסיון מוקדם על במה או בקולנוע . וזאת עשינו, הטכניקה בידינו.

 

* השתפרות, הסטודיו למשחק חייב לדאוג שהתלמיד ישתפר בכל שעור . 
 

* חיוך, זה יחשב לכשלון בסטודיו למשחק באם התלמיד יסבול בשעורים, מאד חשוב 
  לנו שהתלמיד יסיים כל

 

שעור משחק או פיתוח קול, עם חיוך על הפנים.

* שחרור, הסטודיו למשחק חייב לספק לתלמיד שיטה מדויקת שתעזור לו להיפתח
   ולהשתחרר במהירות גם בכיתה וגם על במה. 

 

* דמויות, בית הספר למשחק חייב לספק כלים ושיטה כיצד להיכנס לכל דמות ולכל 
   מצב בקלות.

 

 

*  במה, כבית ספר למשחק אנו מתחייבים לדאוג שהתלמיד ישלוט היטב באימפרו ובכל סוגי הטקסטים.
 

* רגשות, הסטודיו למשחק חייב ללמד את השיטה כיצד לחוות ולבטא כל רגש בכיתה, על
  במה ומול מצלמה. 

 

* תקשורת, הסטודיו למשחק חייב לספק את הכלים לתלמיד כיצד להגיע לכל קהל
  בתיאטרון ובקולנוע.

 

* אומנות, הסטודיו למשחק חייב לפתח את התלמיד כאומן עם אמירה לקהל ולא רק כשחקן
  טכני מבצע.

* טבעיות, הסטודיו למשחק חייב ללמד את השיטה כיצד ’להיות שם’ בנוחות 
ולשחק בטבעיות רבה כל כך עד שזה יראה "יותר אמיתי מהחיים"
ובכך יתאים גם למשחק מול מצלמה.

* אוירה חיובית. אסור בבתי ספר למשחק  לפגוע בתלמיד. בשום דרך: לא להשפיל,
  לזלזל או להפחית בערכו - לא כשחקן, לא כאומן ולא כאדם. הסטודיו למשחק
  מתחייב לדאוג לסביבה בטוחה.

* עתיד. הסטודיו למשחק פותח חלון הזדמנויות לבוגרים. בוגרי הסטודיו הקימו את
  להקת התיאטרון  ’בימת השחקנים’ כדי לתת במה לבוגרים לפני למעלה מעשור
  באמצע שנות ה90. כיום ב- 2015,  ’בימת השחקנים’ מעלה על בימות התיאטרון
  הצגות באורך מלא, ביניהן :הדרמה  ’המשוגע בעל כורחו’, "שלוש נשים גבוהות" מאת אדוארד אולבי, "צרה טובה" מאת איליין מרפי, ו"חליל הקסם" מאת מוצארט, בעיבוד מודרני לילדים - יש עתיד.

 

 

 

 

Please reload

פוסטים מומלצים

חליל הקסם - סיפורה של הצגה

January 24, 2016

1/4
Please reload

פוסטים אחרונים
Please reload

ארכיון
Please reload

תגיות